(   Wg1       : Wage;
    Wg2       : Wage;
    GroupItem : Word;
    Mask      : LongInt)
		Sčítá proměnné typu Wage podle skupin . To znamená, že oba parametry v proceduře musí být tohoto typu. Součet se provádí do parametru Wg2:
Wg2 := Wg2 + Wg1sub
		Sčítají se všechny numerické položky. 
        
        
        Jestliže bude některý z parametrů GroupItem nebo Mask
        roven nule, nebude brán v úvahu.
Jestliže bude výsledek operace vkládán do mzdové věty M, nebudou upraveny položky s příznakem ruční opravy. Napřed by je bylo nutno funkcí _HandRepWage smazat.
dim W, W1 : Wage;
AddWage(M, W, 0, 0);  { W[dbIdent] := M[dbIdent]; }
AddWage(W1, W, 0, 0); { W[dbIdent] := W1[dbIdent]; }
AddWage(W, M, 0, 0);  { M[dbIdent] := bude nezměněn !! }
		Pozor ! Bude-li mzdová věta 'M' zamčena (nastaven bit číslo 15 v attributu) pak platí:
dim WW : Wage
AddWage(WW, M, 0, 0); { není povoleno, bude chyba makra }
WW := M;              { je povoleno }
AddWage(M, WW, 0, 0)  { je povoleno }
M := WW;              { není povoleno, bude chyba makra }
		Podívejte se na: Mzdy